Ahad, 11 September 2011

Meniti Maut

Assalammualaikum...
    Baru menghabiskan sebuah novel aksi thriller karya EYMAN HAIKAL.Setelah 3 hari beli baru tergerak utk membaca (sebnrnye lupe ).Alhamdulillah dalam kuar g braya pon masih sempat menghabiskan novel seblum pkul 10 malam.
   Nak komen skit la pasal novel hasil karya EYMAN HAIKAL ni.Ini pertama kali membaca hasil karya penulis ni dan memang tidak mengecewakan aku yg memg minat baca novel thriller n aksi2 ni.Jalan cerita tidak berbelit dan tidak bnyak buat aku berteka teki.Watak utama tidak diletakkan kemahiran berlebihan dan pnyiasatan tentang isu yg dijalankan membuat aku terpikir adakah wujud kes2 cam ni kat malaysia ek? Mungkin ada n mungkin x kot,hehehe...Walaupon aku dah terbiasa dgn jalan cerita novel2 hasil karya Ramlee Awang Mursyid tetapi novel ini memg tidak mengecewakan.Bagi sesiapa yg berminat x rugi membaca novel Meniti Maut ini.Aku mengharapkan penulis ini iaitu EYMAN HAIKAL akan terus mengeluarkan novel2 yg bergenre sebegini..
    Okey ler,sampai sini je la tulisan aku mengenai Meniti Maut ni,hehehe...sekian.. ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan